Friday, January 1, 2010

my last day



hari ni last day aku keje kat perangkaan,. sedih rasenye..hampir 5 tahun aku keje kat sini..byk pglaman manis, pahit dah aku lalui..tapi ape kan daya dah smpi masenye untuk aku tamatkan kontrak aku..huhuhuuu..ye la..kwn2 yg sama batch ngan aku semua dah dpt keje..tgl aku ngan ida jer..mgkn belum rezeki aku..x pe, aku sabar, mane tau kan 2010 memberikan satu sinar baru dalam hidup aku.. thanx a lot to en. zul, pn jj and all staff industrial division..

pada k.mas yg byk bg aku peluang untuk keje kat bhg industri ni, thanx a lot kak..anne x kan lupakan akak..pada kakak2 yg lain, thanx a lot..korang mmg best..


2 comments:

Unknown said...

NIE LAGI SORANG TAK SEBUT NAME AKU...SEMOGA TAHUN 2010...AKAN DAPAT KEJE..

mama anne said...

ala bukan aku tak ingat..kan aku kate semua staff..tq ye lan...